07 grudnia 2014

Ogólnie ;o

Hej ! Witam Was po dwóch albo trzech (?) tygodniach nieobecności ,hmm brak postów było przyczyną tego iż nie miałam internetu na komputerze a na komórce dość trudno się piszę posty ,więc. No ale już nie ważne :) Dzisiejszy post będzie taki trochę ogólny ,ponieważ nie mam o czym napisać i nie mam zbyt wielu nowych zdjęć , więc taki mieszany będzie. No więc tak , wczoraj i w piątek miałam występny taneczne na mikołajki ,ogólnie to same dzieci występowały ,a z tych starszych to tylko my występowaliśmy więc było troszkę nudno no ale nie narzekam :) Po występach wszystkich dostaliśmy reklamówkę ze słodyczami :'D Zgubiłam podwójnego snickersa :cc hah. Już niedługo święta!! ;D Więc to by było na tyle w dzisiejszym poście ,no cóż nie miałam pomysłu na dzisiejszy post :c A teraz zdjęcia i inne zdjęcia xd :3 :




Dziękuję za każdy komentarz :3 
OBSERWACJA = OBSERWACJA 

3 komentarze:

  1. HEHHE Fajne zdjecia :P
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się tutaj ;) czekam na kolejny post ;d
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

◈ Komentarz = uśmiech na mojej twarzy. :D
◈ Za wszystko staram sie odwdzięczyć. :)
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)