14 grudnia 2014

Rysunki Oli :)

              Hejczi! Dzisiaj przychodzę do was z postem o rysunkach mojej przyjaciółki Oli :)
                                             Jej ask --> http://ask.fm/OlaSudrawska



1.


 2.

 3.

 4.

5.


6.

 7.

 8.

9.

 10.
   
1. Nie określone xd
2.Julia (siostra Oli)
3.Insygnia śmierci (Harry Potter)4. drzewo
5. Jakaś dziewczyna z fb xd
6. Wymyślona :)
7. Rysunkowa dziewczyna :)
8. Selena Gomez
9. Madison Beer
10. Ręka z jarzynami :3



Narazie tyle Ola narysowała rysunków ale na pewno za jakiś czas zrobię znowu taki post z jej nowymi rysunkami :) A jak na razie to by było na tyle i zapraszam na jej aska :) http://ask.fm/OlaSudrawska

Który obrazek najbardziej Wam się spodobał ?
Uważacie ,że nad czym powinna popracować ?



OBSERWACJA=OBSERWACJA 
Dziękuję za każdy komentarz :*
Do niedzieli papa :*





5 komentarzy:

  1. WOW! Świetne *.8

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatni najlepszy :D

    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    ask-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt!
    A u mnie stylizacja wigilijna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rysunki ! Bardzo podobają mi się postacie w jej wykonaniu :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

◈ Komentarz = uśmiech na mojej twarzy. :D
◈ Za wszystko staram sie odwdzięczyć. :)
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)