16 listopada 2014

Sweater weather TAG

Hei! Dzisiaj przychodzę do was z tagiem , bo uznałam ,że ten tag będzie bardzo dobrze pasował na tą porę roku i ostatnio nie było żadnych tagów :) Więc ten tag to ,,Sweater weather TAG '' :)
Więc  zaczynajmy :3 :

1. Ulubiony, jesienny zapach świecy?
 Lubię dużo zapachów ,aczkolwiek najbardziej mi się podobają ciasteczkowe ,waniliowe i lawendowe :3 



2. Kawa, herbata, czy gorąca czekolada?
                                                    Stanowczo czekolada :)

               3.
Najlepsze jesienne wspomnienie?
     Jak byłam mała to kochałam robić ,,gołąbki'' z liści klonu haha ,a takie bardziej normalne       wspomnienie to pewnie jakaś zabawa w liściach no ale nie pamiętam hah.


4. Jaki trend w makijażu wolisz: ciemne usta, czy skrzydlate/wywinięte kreski eyelinerem?
Kreski :)
5.Najlepszy zapach na jesień?
Nie wiem czemu ,ale na jesień lubię słodkie perfumy a nawet bardzo słodkie ,więc zapach - słodki hah.

6 . Jak wygląda jesienna pogoda w miejscu, w którym mieszkasz?
Kolorowo ,wszędzie są liście :3 Ale niestety nie zrobiłam żadnych zdjęć okolicy.
.
7.
Twój ulubiony sweter to...
Na pewno  jakiś cieplutki i mięciutki ,najlepiej żeby był taki trochę dłuży ale nie mam jednego jakiegoś ulubionego ;3


8. Jaki jest twój must-have lakierowy tej jesieni?
Kolory najbardziej pasujące do Jesieni to dla mnie:
- Pomarańczowy
- Brązowy
 - Czarny
 

9.Piłka nożna czy wskakiwanie w stosy liści?
W Jesień to raczej wskakiwanie w liście :)

10."Wojskowe buty" czy UGG?
Zdecydowanie UGG ;3 
11.Ulubiony jesienny program TV?
Ostatnio prawie wcale nie oglądam telewizji więc nie mam ulubionego.

12.  Jaka piosenka naprawdę przenosi cię w jesienny nastrój?
                                                  O ta haha :D 
                               https://www.youtube.com/watch?v=auk3QB8EjHk

                                 To już wszystko w tym tagu do następnego postu pa :* 



                                     Dziękuję za każdy komentarz :3 
                               Obserwacja = Obserwacja 







5 komentarzy:

  1. Świetny pot :)
    Uwielbiam zapachowe świeczki, zwłaszcza teraz, gdy mamy dłuuuugie wieczory :)
    U mnie niestety jesień już nie taką piękna i kolorowa, liście leżą już dawno zgniłe na ziemi grrrr :/ nie za fajny widok :/
    A wielki, grube swetrzyska też uwielbiam <3
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do jesiennych wspomnień to mam podobnee <3

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny blog ♥
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/11/stars.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny tag!
    jeśli możesz to poklikaj w kilki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutki ten tag ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

◈ Komentarz = uśmiech na mojej twarzy. :D
◈ Za wszystko staram sie odwdzięczyć. :)
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)