10 listopada 2014

Tańce :3 / Nocowanie ^^

Hej! No więc co po pierwsze to chciałabym bardzo podziękować za wszystkie komentarze pod ostatnim postem ,naprawdę nie wiecie ile to dla mnie znaczy :) . Po drugie to piszę ten post z dniem opóźnienia ponieważ wczoraj byłam chora i cały dzień leżałam w łóżku a co dopiero miałabym wstać i napisać posta :( Więc:
Pierwszym tematem jest nocowanie ,nocowałam u siostry ciotecznej z bratem. Ogólnie to nie ma co się rozpisywać na temat nocowania , było wifi party hah a na dwór nie wychodziliśmy bo było akurat zimno. (Zdjęcia będą po wszystkim co napiszę xd ) Drugim tematem tego postu są też tańce, jakby ktoś nie wiedział to chodzę na tańce we wtorki i piątki a w mikołajki będziemy występować :D 
Na tańcach uczymy się trzech układów do piosenek ,które będą w tym poście ,ale nie uczymy się do całej piosenki tylko gdzieś tak do połowy:) Pierwszą piosenką do której tańczymy to ,,Wiggle'' - Jason Derulo, Na pewno część z Was zna tą piosenkę bo jest ona (albo była) dość popularna,ale nie okazuje się ona zbyt mądrym tekstem, no ale cóż. Drugą piosenką jest ,,All about that Bass'' - Meghan Trainor. Ostatnią piosenką jest ,,Am I Wrong'' - Nico & Vinz.  To tyle w dzisiejszym poście w niedzielę będzie kolejny :) I jeszcze raz dziękuję za każdy komentarz i obserwację :3 Pa! :)










jakiś koteł hah.


















        A wy którą z tych trzech piosenek lubicie najbardziej ? Jak wam mija długi weekend ? :3 
Obserwacja = Obserwacja 
Dziękuję za każdy komentarz:*


12 komentarzy:

  1. Taniec to także moja pasja ;)
    Znam wszystkie te piosenki ! Dobrze że już teraz zdrowiejesz :)
    Dziękuję za motywację. Pozdrawiam ♥

    Pozdrawiam - Carly blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag i uroczy psiak ! :)
    Zapraszam do mnie,może wspólna obserwacja ?
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog i słodki pieseł :) <3
    +obserwuje

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjecia :)
    Zapraszam na bloga mojego i mojej przyjaciółki:
    just-aulia.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny psiak :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też tańczę ;)) fajny blog :3 obserwuję ;*

    szczureqq-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. My, grupa pożyczek, które zapraszamy do współpracy z nami i skorzystania z naszej nowej pożyczki i finansowania projektu Stowarzyszenia. Oferujemy elastyczne pożyczki i finansowanie różnych projektów w celu uniknięcia zwyczajowych ścisłych procedur. Finansowanie Pozwala klientowi na tak niskie, jak 2 niskie stopy procentowe, aby cieszyć się amortyzacją - 2% rocznie przez okres 2-45 lat. Możemy zatwierdzić pożyczkę / finansowanie w wysokości do 80 000 000 000 USD lub więcej, w zależności od rodzaju działalności. Finansujemy dla: danielmarshallwheeler@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 55 yrs old Accounting Assistant IV Leeland Brumhead, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like Mystery of the 13th Guest and Stand-up comedy. Took a trip to Sacred City of Caral-Supe Inner City and Harbour and drives a Ferrari 340/375 MM Berlinetta Competizione. przejsc do mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

◈ Komentarz = uśmiech na mojej twarzy. :D
◈ Za wszystko staram sie odwdzięczyć. :)
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)