02 listopada 2014

Haloween / Wesele Sister ;3

Hei ! Witam po długiej przerwie, a nawet bardzo długiej ,dość dziwnej przerwie no ,ale nie ważne hah. Postanowiłam (znowu) ,że zacznę coś dodawać ,ale teraz tak serio haha. Chyba notki będą dodawane co Niedzielę ;) Może mi się uda dodawać reguralnie , hmm zobaczymy :))
No więc w tej notce napiszę o tym tak ogólnie co wydarzyło się w przeciągu dwóch wcześniejszych miesięcy i oczywiscie mam bardzo dużo zdjęc do dodania ale je rozdzielę też na następny post ;3 
No więc w październiku było wesele (mojej siostry ciotecznej ) hee miałam bardzo mocne loczky haha. Drugim tematem tej notki będzie też Haloween ,tak wiem niektórzy tego nie obchodzą bla bla bla no ale my tylko się pomalowaliśmy i chodziliśmy po mieście nic więcej hah. Więc jak już pisałam to pomalowaliśmy się coś w stylu zombie (tsa nie wyszło trochę ale csii xd ) a Ola się umalowałą na kotka ^^ To wszystko w tej notce i tak jest bardzoooo długa no ale ok xd A teraz zdjęcia ,których się trochę uzbierało ;3 :
 






pisało ,,Grzesiek i Ola Sto Lat :D


 haha  Ignaś  <3 






A to my na mieście :33


 Ja oczywiście bułeczka haha tak strasznie :33
( W niedzielę kolejna notka papa :* )
Obserwacja = Obserwacja ;3 

18 komentarzy:

  1. Swietny post! Tym razem daj rade i wytrwalosci :D
    Swietne zdjecia, piekne my ;3

    twoj blog hahah xd c:
    http://natss28.blogspot.com/2014/11/haloween-wesele-sister-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjecia :) hehe
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny make-up na Halloween :D

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super make-up!

    Pozdrawiamy!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytałaś o wspólną obserwację :)
    Ja już , czekam na rewanż :)
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super!
    obs za obs?
    jak tak to zacznij.


    oktaviaandoktavia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. slidznie wyglądałaś i miałaś boskie loczki hah
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na konkurs z promowaniem blogów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, mam nadzieję, że Halloween było udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah świetnie byłyście umawalowane i fajne loki miałaś na weselu ! <3
    Pytałaś o obserwacje, ja już. Czekam na uczciwy rewanż <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne loczki:)
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny makijaż na halloween! :)

    i zapraszam do siebie, do obserwowania i komentowania, odwdzięczam się :)
    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda blogerka możemy mieć brak czasu i weny, ale trzeba coś zrobić aby one wróciły bo pisanie bo musze nie jest dobre. Myślę że możesz popracować na wyglądem bloga żeby jeszcze piękniejszy, możesz założyć zeszyt z pomysłami na zapas i zdjęćmi które masz zrobić. To dobry pomysł :) Jeśli tylko chcesz! Gdybym was spotkałam w Halloween to bym dostała zawału :) Śliczna sukienka :)
    Mogę prosić o jeden komentarz tu:

    http://carlyandcarly1.blogspot.com/2013/05/hej-od-dzis-waczam-zdrowe-odzywianie-i.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:) Dziękuję za pomysł z tym zeszytem ,na pewno go zrobię :)) Skomentowałam :3

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia i fajny miałaś makijaż na Halloween ;)
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo to udane Halloween. ;)
    Super makijaż!
    +obserwuję ;)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

◈ Komentarz = uśmiech na mojej twarzy. :D
◈ Za wszystko staram sie odwdzięczyć. :)
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)