08 maja 2015

Never give up..


 Hejka..tak nie dodawałam tu nic dość długo a to wynikało z tego ,że rozmyślałam czy ma to sens.Oczywiście chodziło mi o bloga czy ma to sens no ale jak widzicie jednak piszę a to dlatego ,że jednak brakowało mi bloga.Może dla niektórych to zwyczajne dodawanie zdjęć i pisanie jakichś wypocin ale dla mnie to rozwijanie swojej pasji jaką jest fotografia. Może w niewielkim stopniu mi się to udaję ale liczą się chęci.Zwątpiłam w bloga dość przypadkowo,po prostu porównywałam innych zdjęcia do moich,czytałam innych posty i moje i myślałam ,że po prostu ja się do tego nie nadaję etc. Chyba zrozumieliście o co mi chodziło ,w połowie się poddałam ale nie zamierzam zrezygnować z bloga z powodu moich bezsensownych myśli, które nie mają sensu. Wiem,że was bardzo przynudziłam i się dużo rozpisałam ale chciałam ,wszystko' wyjaśnić.Kolejny post nie będzie taki negatywny(?) więc nie obawiajcie się haha:) A i jeszcze jedno jeżeli znacie jakieś osoby które mogłyby zrobić mi nowy wygląd bloga to piszcie:) Udanego weekendu!:):*










(Nie zwracajcie uwagi na to,że praktycznie w każdym zdjęciu mam zasłoniętą twarz,przepraszam!)


ask - <klik>
snapchat- natss2828
Major Lazer & DJ Snake - Lean On

23 komentarze:

  1. Super zdjecia :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja! Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach <3

    Pozdrowionka :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. Masz dobry gust.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódnica i zdjęcia! :)

    http://we-make-world-better.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, podoba mi się spódniczka. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia, bardzo ladnie wyszlas na zdjeciach
    Mogłabyś poklikać w linki na mom blogu? Było by mi bardzo miło
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódniczka, zdjęcia również fajne :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że prawie na każdym zdjęciu przysłaniasz twarz. Spódniczka jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam ! ;)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie warto porównywać się do innych ;) ładne zdjęcia! ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz
    No i więcej uśmiechu na zdjęciach!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że każdy blogger ma w życiu taki etap kiedy chcę to wszystko zakończyć, to jest normalka ;D Minie ci to, moim zdaniem twoje zdjęcia są okej i jesteś prześliczna!

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nice skirt!!!
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know --- >>> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I aspect, a kiss: - *

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś! I świetna spódniczka :D
    Obserwuję również.

    OdpowiedzUsuń
  15. Często miałam myśli aby poddać się w stosunku do bloga, ostatnio zaczełam prowadzić go regularnie i myśli o usunięciu przeszły. Nie warto się poddawać, czasami trzeba dać sobie czas.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe zdjęcia :*
    Ładna spódniczka ^^
    Zapraszam, będzie mi miło jak zostawisz po sobie ślad :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne i ciekawe zdjęcia . Bardzo podoba mi się spódniczka :). Obserwuję :) .
    mylittleworld46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia <3
    Obserwuje <3
    Zapraszam do mnie <3 Zostaw po sobie jakiś ślad :)
    Mój blog <--Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. No bardzo ładnie!

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. I really like this skirt.
    I'm your new follower, if you like passing on my blog! ^ - ^

    www.ilcoloratomondoditerri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń

◈ Komentarz = uśmiech na mojej twarzy. :D
◈ Za wszystko staram sie odwdzięczyć. :)
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)