25 marca 2015

Co u mnie:)

Cześć!:) Dzisiaj przychodzę do was z postem typowo - ,,co się działo u mnie w ostatnich dniach'' Dwa tygodnie temu byłam razem z przyjaciółką na stadionie aby pooglądać mecz,w kolejny dzień wyszłam na dwór porobić parę zdjęć ,bo zrobiło się już całkiem ciepło więc pomyślałam ,że może będą jakieś kwiaty itp: no ale jeszcze trzeba trochę z tym poczekać. W tą sobotę był dzień wagarowicza więc w piątek postanowiliśmy po dwóch lekcjach się ,,zwolnić'' ,zamówiliśmy pizze i obejrzeliśmy ,,50 twarzy Greya'' ,bo było dość podzielone zdanie na temat tego filmu.My oglądaliśmy ten film na cda i tam było dość dużo scen uciętych ,ale moim zdaniem ten film jest no..średni. Jak wiecie tez w piątek było zaćmienie słońca ,próbowałam zrobić zdjęcia ale niestety mój aparat w telefonie nie za bardzo sobie z tym poradził..szkoda. Tak w skrócie to tyle:)






  • A wy co sądzicie o tym filmie? :)
                                                           Do następnego postu:) Cześć ! :3 

19 komentarzy:

  1. Też ten film mnie jakoś nie zachwycił.Apetyczna pizza ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu dzień święty trzeba święcić, heh. Ja nie oglądałam "50 Twarzy Grey'a" i raczej nie będę, bo właśnie słyszałam dużo negatywnych opinii.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix zdjec :) Ja 50 TG nie oglądałam, ale moze oglądne jak będę miec czas :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy mix zdjęć, jesteś śliczna :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/red-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tym filmem. Nie spodobał mi się szczerze, ale cóż. Każdy ma swój własny gust. Widzę, że ostatnio było spokojnie u ciebie :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie wracać do Twoich postów, jakoś dobrze się tu czuje :D :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam go obejrzeć, ale w końcu zrezygnowałam, może w ten weekend się zdecyduję jednak. Niby było wielkie woooooow na ten film, ale dużo opinii jest dość średnich jak nie złych.
    Ja mam w szkole taki dziedziniec i przez prawie całą godzinę z nauczycielami większość klas wyszła i wszyscy patrzyli przez specjalne szybki. Była fajna atmosfera :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodasz kiedyś nie składanki? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Film jak dla mnie to okrojona bardzo wersja książki :) ale podoba mi się. Fajne zdjecia :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny mix
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie jakoś film nie przekonał ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. 50twarzy Greya polecam, ale zdecydowanie książke :)

    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś mi smaka na pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny post! :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Wspólna obserwacja? Ja już obserwuję i czekam na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

◈ Komentarz = uśmiech na mojej twarzy. :D
◈ Za wszystko staram sie odwdzięczyć. :)
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)