08 czerwca 2015

This way

Hejka dzisiaj mam dla was zdjęcia ,które były robione już jakiś czas temu,na końcu posta znajdziecie także składanki zdjęć ,które napisałam we wcześniejszym poście ,że będą pojawiać się od czasu do czasu w moich postach.Zdjęcia ,które są w kolażach są to zdjęcia z wycieczki szkolnej ,którą mieliśmy także jakiś czas temu,hah.Wycieczka była do Olsztyna i było tam wiele fajnych atrakcji,którym nie było czasu nawet zrobić zdjęcia:D. Jakieś dwa tyg. temu zostałam nominowana do dwóch LBA( wyjaśnienie tu => LBA),więc postanowiłam ,że w tym poście odpowiem na 5 pytań a może w następnych na kolejne.
1. Dlaczego zacząłeś/aś prowadzić bloga?
Chciałam spróbować czegoś nowego i sprawdzić jak to jest prowadzić takiego bloga,więc tak jakoś wyszło z ciekawości :)
2. Dlaczego wybrałaś taką tematykę bloga ?
Nie wiem,to wyszło samo z siebie.Na początku nie wiedziałam kompletnie co tu się pisze itp; więc po prostu pisałam co w danym dniu robiłam a z czasem doszła też większa ilość zdjęć i taka jakaś tematyka wyszła:D
3. Skąd pomysł na taką nazwę bloga ?
Mam prostą nazwę więc nie muszę nic uzasadniać,hah.
Od imienia powstała nazwa:D

4. Co motywuje Cię do pisania ?
Wszystkie komentarze i obserwację motywują do pisania kolejnych postów:)
5.Jaki jest Twój ulubiony blog ?
Jest tych blogów sporo ale wymienię kilka moich ulubionych:)







(zdjęcia w kolażach były robione telefonem,także przepraszam za grafikę:D )


       snapchat- Natss2828







13 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi :)
    Śliczna jesteś :*
    +obserwuję, miło by było gdybyś do mnie zajrzała :P
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi i śliczne zdjęcia! (bo fotograf dobry, hehe) :*
    Piękne zdjęcie ze mną, piękne :'))))

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ,proste odpowiedzi ;) masz świetne nogi!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne proste odpowiedzi :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag! takie lubie najbardziej :-)) Buziaki
    Jasne ja juz obs i czekam na Ciebie:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała rada - jeśli chcesz (bo na to wygląda) mieć same napisy 'o mnie' ; 'konkursy' itp. bez tego szarego prostokątnego tła , to zapisz w formacie png, u mnie pomogło :)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że pomogłam ^^
    P.S. Śliczne zdjęcia ^^
    http://ominion102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Widac ze pozytywna z ciebie dziewczyna :)
    podobaja mi sie twoje odpowiedzi na postawione pytania. Życze ci sukcesów w blogowaniu i zebys dążyla do celu :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się Twoje zdjęcia, bo widać, że dobrze czujesz się przed aparatem :)

    Cudowne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne wlosy! :) marta-kaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

◈ Komentarz = uśmiech na mojej twarzy. :D
◈ Za wszystko staram sie odwdzięczyć. :)
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)