04 stycznia 2015

WINTERLICIOUS TAG

                                        WINTERLICIOUS TAG 

Hei! Witam Was po świątecznej przerwie , tak na blogu też miałam taką przerwę. Dzisiejszym tagiem będzie to tag ~ Winterlicious tag czyli zimowy tag

1. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
W zimę nie lubię malować paznokci ,nie wiem czemu ale jak już to maluję na czarno.



2. Ulubiony zimowy kosmetyk do ust?
Jest to pomadka eos ja mam smak malinowy:) Dostałam ją na urodziny od przyjaciółki:3 (Zdjęcie na końcu) .


3. Jakie ubrania najchętniej nosisz zimą?
W domu to na pewno są to bluzy z kapturem a na dwór długie kurtki ,nie zbyt grube.

4. 
Ulubiony zimowy/świąteczny napój?
Barszcz z torebki hah, lub herbata żurawinowa.

5.
Ulubione zimowe/świąteczne danie?
 Na pewno jest to kapusta z grzybami.

6.
Ulubiony film ze świętami/zimą w tle?
Kevin! Kocham ten film chociaż oglądałam go już dużo razy:3

7.
Ulubiona zimowa/świąteczna piosenka?
 Last Christmas 

8.
Jak dekorujesz dom na święta? 
W salonie mieliśmy rozwieszone długie łańcuchy w kolorach złotych i małą choinkę a ja w pokoju miałam lampki w kształcie gwiazdeczek i takie bałwanki w kółku ,nie wiem jak to nazwać ehh.

9. 
Wymarzony prezent?
Telefon:) Już były święta więc go dostałam.

10. 
Jak spędzasz święta? 
Co roku jest tak ,że rodzina od taty strony spotyka się u babci i spędza tam wigilię a po tej wigilii jedziemy do drugiej babci by spędzić tam wigilię z rodziną od strony mamy:)

To tyle w tym poście ,on był skrócony o 2 pytania na które nie wiedziałabym jak odpowiedzieć więc. A teraz kilka zdjęć i kolarzów ze zdjęciami:) Do następnego postu papa! :3 
















OBSERWACJA=OBSERWACJA 
Dziękuję za każdy komentarz :*
PAPA:)

4 komentarze:

  1. świetny post i zdjęcia! :) obserwuję :*
    http://nataliasblloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny post :)
    zapraszam :)
    http://gabriellle-gabriellle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że nie dopowiadasz tylko jednym słowem. Obserwuję, miło byłoby mi gdybyś zrobiła to też dla mnie.
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :)
    http://topgala.blogspot.com/2015/01/postanowienia-2015.html

    OdpowiedzUsuń

◈ Komentarz = uśmiech na mojej twarzy. :D
◈ Za wszystko staram sie odwdzięczyć. :)
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)