15 czerwca 2014

Common white girl tag

Common white girl TAG 


Uhuhu dość długo nie pisałam tu notek :// Dzisiejsza notka będzie to,,common white girl tag' ,czyli pytania i moje odpowiedzi :)) I postaram się dodawać notki regularniej :3 To zacznijmy:

1. Ulubiony napój ze Starbucksa?
Ehh nie piłam nigdy w Starbucksu (nwm jak się odmienia Xd ) Więc jak spróbuję to napiszę jeszcze raz na to pytanie xd :)) 
2. Ile czasu zajmuje ci przygotowanie się rano?
Zajmuje mi około godzinę lub mniej ,zależy czy mi się chce śpieszyć czy nie Xd 
3. Ile selfie robisz dziennie? 
Niestety na swoim telefonie nie mogę robić zdjęć bo nie mam pamięci xd ,ale jak dorwę się do telefonu bff to potrafię tych selfie porobić całą masę XD
4. Używasz slow 'LOL' i 'OMG' na głos?

Lol chyba nie ale Omg mówię dość często
5. Czy nosisz tą sama rzecz po kilka razy?
Tak c;

6. Czy jesteś rasistka?
Nie :))

7. Jesteś zakupoholiczka?
Sama nie wiem xd Lubię kupować ,nawet bardzo ,ale zależy czy mi się chce xd Więc ym chyba nie wiem XD
8. Czy posiadasz duzo ubran? 
Nie umiem oceniać xd Trochę ich jest xd

9. Czy robisz zdjecia jedzenia przed zjedzeniem? 
Nie ,bo nie mam pamięci w tel. xd ale gdybym miała pewnie bym robiła
10. Robisz makijaz codziennie?
Nie c; W dni gdzie nigdzie nie wychodzę czyli zazwyczaj w soboty to nie ale gdy idę do szkoły to bez pudru nie wyjdę xd 

To tyle pytań a teraz przypadkowe zdjęcia <3  Nie robiłam ostatnio zdjęc więc spoko zdjęcia z neta XD






PAPA :*:*


3 komentarze:

  1. 3 tsaa, haha :D xd
    Fajne odpowiedzi, ladny wyglad bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten tag, może też kiedyś zrobię.
    Znam ten ból, gdy w telefonie brak pamięci... ehh.. ^^

    Mój blog KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi, uwielbiam ten tag ! :d
    Poklikałabyś w linki w poście ?Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :))
    http://stay-possitive.blogspot.com/2014/07/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń

◈ Komentarz = uśmiech na mojej twarzy. :D
◈ Za wszystko staram sie odwdzięczyć. :)
◈ Obraźliwe komentarze będą usuwane. ;)
◈ Zostaw link do bloga, na pewno zajrzę. :)